Přemýšlíte o implementaci ERP systému a nejste si jistí, v čem vyniká nad jinými Vario? Přinášíme stručného průvodce výhodami, které Vario vaší firmě přinese.
02 | 2022Řada rostoucích firem se při pořízení ERP systému obává nutnosti po několika letech přejít na rozsáhlejší a nákladnější řešení. U Varia nic takového řešit nemusíte – díky aktivnímu vývoji, modulární koncepci a širokým možnostem přizpůsobení můžete své řešení rozšiřovat a upravovat i po implementaci. Vario tak snadno pokryje nové výzvy a potřeby související s růstem podniku, a je schopné doslova růst s vámi.
V rámci běžného provozu firmy je třeba myslet na řadu oblastí a agend, od účetnictví přes CRM systém až například po evidenci vozidel nebo intranet. Je možné sice každou tuto oblast pokrýt specializovaným systémem, udržování a provoz odděleným a často i navzájem nekompatibilních řešení ale může znamenat velkou finanční i administrativní zátěž.
S Variem oproti tomu můžete všechny výše uvedené agendy sjednotit do jednoho centralizovaného řešení. Výroba a servis, řízení lidských zdrojů, systém řízení výroby, účetnictví… ať už používáte jakoukoliv kombinaci modulů Varia, všechny jsou dostupné z jednoho rozhraní a využívají data z jedné databáze. Nejen, že se tak vyhnete nutnosti sběru a přepisování dat mezi oddělenými systémy, ale rovněž i výrazně usnadníte zaškolování personálu a v neposlední řadě i urychlíte implementaci celého řešení.
Už samotný název Varia odkazuje k jeho variabilitě a schopnosti pokrýt potřeby všech firem nezávisle na jejím oboru činnosti. Díky širokému výběru specializovaných modulů představuje Vario jednu velkou stavebnici, kterou si poskládáte svým požadavkům na míru.
Obchodní firmy ocení integrovaný CRM systém a řízení skladového hospodářství. Výrobní podniky využijí nástroje pro řízení a plánování výroby všech oborů, od oděvního průmyslu až po plastikářství či strojírenství. Pro servisní firmy a firmy působící v oblasti služeb je ve Variu připravená evidence vozidel, účetní program, přehledná fakturace nebo také webová aplikace pro servisní pracovníky v terénu. Například účetním a mzdovým podnikům pak Vario poslouží mimo jiné i jako výkonný ekonomický software.
V neposlední řadě pak Vario nabízí široké možnosti zákaznických úprav a přizpůsobení. Není tak problém například propojit systém s vaším e-shopem, propojit jej s řešeními třetích stran, napojit na něj pokladní systémy nebo upravit uživatelské rozhraní pro přehlednější zobrazení dat.
Pro řadu zákazníků je prioritou snadné ovládání a přehledné rozhraní. Důvodem přitom není jen snaha zaměstnancům co nejvíce usnadnit práci, neboť uživatelsky přívětivé ovládání zároveň urychluje zaškolení nových pracovníků. Vario tuto potřebu splňuje beze zbytku díky svému modernímu a graficky příjemnému prostředí společnému všem využívaným modulům. Stejně jako jiné součásti systému, tak i rozhraní si navíc můžete upravit na míru svým potřebám (viz níže).
„Naším hlavním požadavkem na nový systém byla přehlednost. Chtěli jsme jednoduchou práci se systémem, prostě nic složitého. Vario tuto vizi splňovalo nejlépe,“ vysvětluje Marek Česal, Agrowest a.s.
Dejte sbohem tisknutí, ručnímu vypisování a archivaci papírových formulářů. S elektronickou dokumentací podstatně zredukujete objem papírování, usnadníte si práci při vyhledávání informací a zbavíte se rizika ztráty důležitých dokumentů. Už se vám tak nestane, že důležitý dokument, objednávka pro zákazníka nebo výpis z evidence vozidel zmizí v některém z desítek šanonů. Možnost předávat si dokumenty v elektronické podobě rovněž podstatně urychlí workflow a zprůhlední vnitropodnikové procesy.
S Variem můžete řadu každodenních činností plně automatizovat. Ve výrobě za vás Vario vypočítá potřebné množství surovin, účetním pomůže automatickým vygenerováním faktur, zatímco ve skladu stačí zaměstnancům při naskladnění materiálu oskenovat čárový kód a Vario se postará o zbytek. I zde dosáhnete citelné úspory času i práce.
Moderní doba přeje mobilním zařízením a Vario rozhodně tento trend nezaspalo. Díky aplikaci Mobilní Vario získáte ke svým datům online přístup skrze webový prohlížeč, zatímco optimalizace pro mobilní zařízení vám umožní se systémem pracovat z tabletu nebo chytrého telefonu. Jedná se tak o užitečného pomocníka pro všechny profese závislé na schopnosti pracovat mimo kancelář. Obchodní zástupci mohou přímo u zákazníka vytvářet objednávky či představovat produkty, servisní technici mají kdykoliv po ruce informace o plánovaných úkonech a vedení společnosti má o dění ve firmě přehled i na cestách.
I ten s tím nejlepším systémem na světě občas narazíte na problém, který je třeba vyřešit s podporou. Pro tyto případy máte k dispozici webovou aplikaci Vario Helpdesk umožňující vám kontaktovat náš tým technické podpory přímo z rozhraní Varia, případně online skrze webový prohlížeč. Řadu drobnějších překážek s Helpdeskem vyřešíte sami díky funkci vyhledávání klíčových slov v dokumentaci. V případě vážnějších neduhů se pak můžete spojit s našimi konzultanty, kteří jsou vám k dispozici nepřetržitě. Vždy tak máte jistotu, že případné problémy s naší pomocí vyřešíte v nejkratším možném čase.
Zaujaly vás výše uvedené benefity a chcete o Variu vědět více? Neváhejte a napište nám na e-mail info@vario.cz, případně zavolejte na číslo +420 236 190 190. Druhou možností je si Vario zdarma vyzkoušet formou demoverze.