Přemýšlíte o implementaci ERP systému Vario a nejste si jistí, zda jde o vhodné řešení pro vaši firmu? Přesně pro tyto situace nabízíme možnost vyzkoušet si Vario zcela zdarma v rámci demoverze.
07 | 2021Mezi největší výhody Varia patří sloučení veškerých firemních agend do jednoho přehledného řešení, díky čemuž výrazně zrychlíte a optimalizujete všechny procesy ve firmě. Vario jsme navrhli jako modulární stavebnici, která se snadno a rychle přizpůsobí potřebám vaší firmy, ať už jste začínající podnik či prosperující středně velká firma.
Pokud si ale stále nejste jistí, zda je Vario pro vás to pravé, nabízíme vám možnost vyzkoušet si bezplatnou demoverzi. Ta funguje vzdáleně formou cloudu a není tak třeba nic stahovat ani instalovat. Součástí demoverze jsou všechny základní moduly Varia, díky čemuž můžete sami zjistit, co všechno Vario vaší firmě nabízí.
Chcete si Vario vyzkoušet nebo máte dotaz týkající se demoverze? Jediné, co je třeba udělat, je napsat nám e-mail na info@vario.cz.
Na stejný e-mail se nám pak můžete ozvat i v případě, že se vám Vario zamlouvá a máte o něj zájem.
Finance a účetnictví
Vario vám pomůže s kompletním účetnictvím, od evidence majetku přes komunikaci s bankou až po náležitosti ohledně EET. Modul pokladna vám výrazně usnadní práci s hotovostí a pro plánování využijete nástroje určené k tvoření rozpočtů a sledování jejich plnění. Systém samozřejmě neustále udržujeme v souladu s aktuální legislativou.
Řízení skladů a zásob
S Variem získáte nejen přehledný katalog zboží, služeb a materiálu, ale také propracovaný systém pro nákup zboží, který je provázán s objednávkami. V neposlední řadě pak Vario nabídne i moderní skladový systém s podporou elektronických čteček a čárových kódů.
Výroba a servis
Pro výrobní a servisní podniky jsou určeny moduly Výroba a Servis. První jmenovaný vám umožní automatizovat kalkulace, optimalizovat logistiku a efektivně řídit a plánovat samotnou výrobu. Modul Servis pak slučuje vše potřebné pro poskytování servisních služeb, od plánů údržby přes zápůjčky až po mobilní aplikace pro pracovníky v terénu.
Řízení firmy a komunikace
Automatické třídění korespondence, elektronické potvrzování dokumentů, bezpečné datové úložiště a nástroje pro komunikaci se státní správou vám dopomohou výrazně zpřehlednit vnitropodnikovou komunikaci. Součástí jsou i automaticky vytvářené logy událostí pro usnadnění auditů, a modul Řízení firmy sloužící ke sledování a řízení každodenního chodu firmy.
Lidské zdroje a mzdy
Pro personalisty je ve Variu připraven modul určený k evidenci a zpracování náborů, kvalifikací, pracovního náčiní či mzdových výměrů – to vše v souladu s aktuální legislativou i GDPR. Specializovaný modul Mzdy pak pomůže spravovat mzdy a čerpání dovolené obchodním, účetním, výrobním, servisním i jiným firmám, stejně tak poslouží také externím společnostnem.
Obchodní aktivity a CRM
Vario nabídne i sadu nástrojů pro přehledné zpracování rutinní obchodní agendy včetně prodejů, plateb a EET. Systém rovněž zahrnuje i plnohodnotné CRM řešení a nezapomíná ani na produktové katalogy a personalizované ceny.
Pro více informací o Variu a jeho modulech navštivte produktovou stránku.