Před zavedením Varia využívali ve firmě klasický Excel. Ten však přestal rostoucí firmě stačit. Proto začala strojírenská společnost hledat komplexní informační systém.
Sídlo | Hranice |
Web | www.deaco.cz |
Počet zaměstnanců | 17 |
Roční obrat | 60 milionů korun |
„Přechodem na Vario jsme ušetřili spoustu času,” říká jednatel Tomáš Rőssner. De & Co Hranice je rychle se rozvíjející firmou. V roce 2008 vznikla jako projekční kancelář, poté se však začali zabývat i výrobou strojních prototypů. Zákazníci jsou spokojeni, o čemž svědčí i to, že společnost hospodaří s obratem šedesát milionů korun.
Tak jako mnoho podobných firem využívali v De & Co klasický Excel a prostý účetní systém, který využívali na faktury a spravovali finance.
„Ke změně jsem se odhodlal, když jsem si uvědomil, kolik času ztrácíme. Stávalo se, že dva lidé dělali zbytečně stejnou práci. Jeden něco vyplnil do tabulky v Excelu a druhý ty samé údaje přepisoval do jiné tabulky,” vysvětluje Rőssner. Stejně tak byla pro firmu obtížná i kontrola splněných úkolů.
Ve společnosti hledali systém, který by si poradil se zakázkovou výrobou. Zároveň chtěli zlepšit přehled o:
„Kromě toho pro mě byl samozřejmě důležitý poměr cena/výkon a to, aby byl systém schopný růst s firmou. Vario splňovalo všechna tato kritéria,” doplňuje Rőssner.
Vario pracuje s velmi intuitivním uživatelským rozhraním. „Přechod na nový systém byl bez závad, hned jsme mohli fakturovat. Samozřejmě se objevily drobné potíže, protože lidé byli zvyklí pracovat s něčím jiným. Ale Vario se ovládá podobně jako programy Microsoft Office, takže se s ním všichni brzy naučili,” vypráví jednatel.
„Překvapilo mě, že oproti našim starým systémům je Vario o tolik rychlejší,” hodnotí systém Tomáš Rőssner.
Díky tomu, že mají všechna data v jednom systému, snadno dohledají potřebné informace. Další výhodou jsou podle Rőssnera digitálně zálohované faktury. „S Variem jsme spokojení a můžeme ho doporučit i dalším firmám,” uzavírá Rőssner.