Měli jsme jasné představy, co od nového systému chceme. Díky dlouhým rokům zkušeností jsme přesně věděli, co potřebujeme. Rozhodnutí padlo na Vario.

Martin Musil jednatel firmy Novobal

Novobal

Novobal

V pelhřimovské firmě vyrábějící obaly využívali systém, který se pro ně stal příliš nákladným. Proto uspořádali výběrové řízení na nové řešení. Vario je přesvědčilo svou jednoduchostí ale také cenou.

Sídlo Pyšely
Web www.novobal.cz
Počet zaměstnanců 10
Roční obrat 38 millionů

Vario bylo jednodušší a méně nákladné řešení

„Dlouho jsme měli jiný systém, který jsme dokonce pomáhali vylepšovat. Radili jsme tvůrcům, co upravit,“ říká jednatel firmy Martin Musil, který se v oboru orientuje díky 20 letům zkušeností s informačními systémy.

Jenže pak si v Novobalu spočítali, že jejich stávající systém je pro ně v tuto chvíli až moc nákladný.

Modernizace a rozvoj firmy

Modernizace a rozvoj firmy

Jednoduché ovládání

Jednoduché ovládání

Rychlá implementace

Rychlá implementace

Vario přesně splnilo naše představy

Začali proto hledat nové řešení, které by bylo jednodušší, levnější a variabilnější. „Problém byl v tom, že informační systém jsme pořídili, když měla firma více zaměstnanců. Takže jsme se rozhodli systém změnit,” vysvětluje Musil.

Vario firmě umožnilo systém rozšiřovat dle potřeby. Moduly Pokladna nebo Banka je tak možné kdykoliv doplnit třeba o další moduly – jakou jsou Sklady, Mzdy či Výroba. „Měl jsem jasné představy, co od nového systému chci. Díky dlouhým rokům zkušeností jsem přesně věděl, co potřebujeme,” říká Musil. A Vario tato přání naplnilo.

Zavedení Varia trvalo pár dnů a poté šlo všechno hladce

Když v Novobalu hledali alternativu ke stávajícímu CRM systému, zaujalo je i Vario. „Uspořádali jsme rychlé výběrové řízení. Po všech obchodních zástupcích jsme požadovali, aby nám systém předvedli. Řešili jsme s nimi konkrétní provozní věci,” vysvětluje Musil.

Vario zvítězilo díky své přehlednosti, jednoduchosti, ale také díky možnosti rychlé implementace. „Zavádění nového systému nám trvalo řádově dny. V polovině prosince jsme přešli na Altus Vario a od 1. ledna už muselo všechno fungovat jako na drátkách,” popisuje Musil. Součástí převodu systému přitom bylo i přetahování dat z předchozího CRM. „Všechno šlo hladce. Například databáze jsme nahráli přes noc,” dodává Musil.

Vario firmě také pomáhá s modernizací a rozvojem. Novobal využívá dalších a dalších funkcionalit systému. Postupem času proto využili možnost zapojit do provozu čtečky čárových kódů, které jejich zaměstnancům zjednoduší a hlavně urychlí práci.

S čím Vario pomáhá?