Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”
07 | 2016Představte si, že ajťák, který se vám stará o e-shop a člověk, který vyřizuje objednávky, sedí každý v jiné budově. Nemají telefon, ani e-mail, takže si zprávy posílají po poslíčkovi. Je to nepohodlné, pomalé a mnoho věcí se ztratí “v překladu.”
Právě tak vypadá situace, když firma nemá e-shop napojený na informační systém. Má to mnoho nevýhod:
A teď si představte, že ajťák i člověk, který řídí firemní systém, sedí v jedné místnosti. Když potřebují informace, jednoduše se zeptají a hned dostanou odpověď. Vše je rychlejší, klesá počet chyb a roste efektivita.
Výhody jsou zřejmé na první pohled. Proto se opravdu vyplatí mít informační systém, který je schopný komunikovat s e-shopem. Vario to pomocí komunikačního můstku zvládá na jedničku.
Objednávka z e-shopu se zapíše rovnou do Varia, zboží se pro zákazníky rezervuje a v internetovém obchodě lidé vidí vždy jen aktuální nabídku.
Práci s e-shopem vám navíc usnadní modul pro jeho správu ve Variu. Podívejte se, co umí:
Pokud ještě nemáte propojený e-shop s informačním systémem, dost možná přicházíte o velké peníze. Alespoň takový byl případ e-shopu se skate oblečením Snowbitch. Když si majitelé uvědomili, že kvůli pomalé aktualizaci internetového obchodu přichází ve vánoční sezoně o statisíce, začali hledat řešení.
Vybrali si právě Vario a doporučují ho i dalším e-shopům. „Objednávku ve Variu vyexpedujeme, včetně faktury a tisku štítku, na deset kliknutí,” pochvaluje si obchodní ředitel Jiří Cafourek.
Mnoho e-shopů ke své vlastní škodě dbá víc o design webu než o fungující “vnitřnosti” e-shopu. Jenže tento přístup se nemusí vyplatit. Zákazníka sice zaujme krásný vzhled a nakoupí, ale pokud mu přijde omluva, že objednané zboží není dostupné nebo zásilka přijde pozdě, pravděpodobně půjde příště jinam.