Třebaže léto skončilo, máme pro vás tip na výlet. Následující řádky chápejte jako turistickou trasu, na níž navštívíte firmy, ve kterých jsme náš vlajkový ekonomický software kategorie ERP implementovali a kde Vario "zahnízdilo a zdomácnělo." A jak už to v poctivých turistických průvodcích bývá dobrým zvykem, navrch přidáme užitečné doporučení. Příjemnou procházku!
09 | 2010Třebaže léto skončilo, máme pro vás tip na výlet. Následující řádky chápejte jako turistickou trasu, na níž navštívíte firmy, ve kterých jsme náš vlajkový ekonomický software kategorie ERP implementovali a kde Vario „zahnízdilo a zdomácnělo.“ A jak už to v poctivých turistických průvodcích bývá dobrým zvykem, navrch přidáme užitečné doporučení. Příjemnou procházku!
Účetní, pokladní a fakturační operace
Společnost nabízí dodavatelské služby úklidu vnitřních i venkovních ploch objektů, areálů a další služby v péči o nemovitosti. Její činnost se zpočátku zaměřila na smluvní úklidové služby a výškové práce všeho druhu. V roce 2000 byla činnost firmy rozšířena na služby dezinfekce, dezinsekce a deratizace a s tím spojených činností. Od roku 2004 firma vyvíjí aktivity navíc také v oblasti reklamní, dražební, realitní a účetní.
Altus Vario, nasazené zrychlenou instalací šetřící náklady zákazníka, nahradilo přežilý ekonomický software a společnosti SYBEKA řídí agendu zakázek, zajišťuje fakturaci, účetní a pokladní operace. Modul Účetnictví spolehlivě splnil vysoké požadavky externí firmy na kvalitu i rozsah účetních výkazů a výstupů. K centrálním datům Varia se připojují vzdáleně.
Vzdálené připojení na server s centrálními daty
Společnost nabízí především pravidelné i jednorázové úklidové služby téměř všech druhů nebytových a bytových objektů, ale i práce řemeslné, zajištění ostrahy, vedení recepce a celkovou správu nemovitostí.
Firma sídlí v několika nepropojených budovách. Z tohoto důvodu uživatelé používají vzdálené připojení na server, tzn., že pracují na centrálních datech Varia. Totožně se připojují účetní externisté, buď z vlastních kanceláří, nebo z klidu domova.
Vedením krátkodobých a dlouhodobých zakázek (smluv) v ERP systému Vario společnost KLIRO dosahuje optimální evidence všech svých služeb a produktů. Zároveň s evidencí došlých faktur a návazností na zakázky mohou vyčíslit ziskovost jakékoliv zakázky.
Výhody Maintenance pro účetnictví a mzdy
Firma MICOL se zabývá pronájmem ploch, hal, sálů a učeben a nabízí zprostředkovatelské činnosti realitních agentur.
Altus Vario bylo ve společnosti implementováno v kategorii licence Small Office. Prioritním úkolem systému je zpracování účetnictví a mezd. I přes relativní složitost účetní a mzdové problematiky bylo Vario nasazeno v tzv. zrychleném režimu, což potvrzuje připravenost těchto agend k okamžitému použití zaškolenými pracovníky.
Zejména účetní a mzdové firmy oceňují dostupnost a kvalitu podpory, kterou získávají formou servisní služby Maintenance.
Workflow zakázek a sledování jejich ziskovosti
Společnost orientuje činnost na prodej komplexních truhlářských výrobků a poskytování souvisejících služeb. V portfoliu naleznete vše, co se týká stavebního truhlářství – okna, dveře, schodiště, podlahy, terasy atd. Zásadní je především výroba a prodej oken a dveří, tedy prodej produktů s instalací (okna s montáží, dveře s montáží).
Pro firmu je důležitá evidence dokumentů k zakázkám a produktům (nabídky, technická dokumentace atd.). Záznamy obsluhuje standardní agenda Varia – Dokumenty. S vytvářením nabídek zákazníkům pomáhá doplněk Export dokladů do MS Word, který exportuje nabídky do uživatelem definovaných šablon textového editoru.
K jednoduchému sledování ziskovosti zakázek slouží párování nákladů (přijaté faktury – položky, vydané faktury) s návazností na jednotlivé krátkodobé či dlouhodobé zakázky. Při správě krátkodobých a dlouhodobých zakázek, díky funkcím Akce, zápisy do agendy Deník, stavy zakázek, vykonává Vario úlohu workflow nástroje.
V nejbližší době management firmy plánuje realizaci napojení dat Altus Varia na elektronický obchod. Nejlepší stvrzenkou předsevzetí je již funkční propojení Varia s kontakty v MS Outlook.
Altus Vario bylo ve firmě nasazeno v licenci kategorie Business Office. Instalaci serveru, OS serveru, síťové infrastruktury včetně dalších souvisejících služeb a produktů zajistil SunnyNet s.r.o. Altus VARIO – Solution Partner.
Závěrem slíbená užitečná nabídka: na přání zákazníka zajistíme, pomocí spolupráce s našimi partnery, tyto služby na míru:
1. Dodání hardware a jeho převzetí do kompletní správy.
2. Financování hardwarového vybavení, licencí a služeb spojených s implementací prostřednictvím leasingu.