Vario usnadňuje Freshlabels řízení e-shopu, kamenných prodejen i skladu.
Sídlo | Praha |
Obor | Obchod |
Počet zaměstnanců | 48 |
Roční obrat | 152 milionů |
Web | www.freshlabels.com |
Jak co nejefektivněji skloubit prodej přes e-shop s provozem kamenných prodejen a řízením skladového hospodářství? Společnosti Freshlabels s.r.o. poskytl odpověď na tuto otázku systém Vario. Jeho otevřenost, variabilita a spolehlivost umožňuje společnosti nejen zvládat organizačně náročnou kombinaci e-shopu a kamenných prodejen v ČR i za hranicemi, ale také splnit specifické požadavky pomocí snadné integrace systémů třetích stran.
Po svém založení v roce 2006 společnost Freshlabels působila čistě ve formě e-shopu a používala pouze účetní systém. Ten ale po otevření kamenných prodejen brzy přestal postačovat kapacitně i výběrem funkcí. Vývoj vlastního ERP řešení po vzoru velkých e-shopů byl mimo možnosti společnosti, padlo proto rozhodnutí vypsat výběrové řízení na nový systém. Od něj mělo vedení Freshlabels několik hlavních požadavků:
Formou výběrového řízení společnost oslovila několik dodavatelů, ze všech nabízených možností pak volba padla na informační systém Solitea Vario.
Společnost Vario implementovala v roce 2012 a od té doby se systém stal nedílnou součástí každodenní činnosti firmy. Pro Freshlabels je klíčové právě propojení Varia s e-shopovým řešením, které si společnost vyvíjí sama. „Napojení Varia na náš e-shop je velmi důležité a nemohli bychom bez něj fungovat,“ říká provozní manažer Jan Matura.
Za pomoci 23 vzdálených ploch využívají Vario prakticky všichni zaměstnanci napříč firmou.
Vzhledem ke svým specifickým potřebám společnost Freshlabels naplno využila variabilitu a otevřenost Varia, a to konkrétně ve čtveřici oblastí:
Freshlabels je obchod s módou a módními doplňky, který klade důraz na udržitelnost a nabídku neotřelých značek. Cílovou skupinou jsou zákazníci dbající na původ zboží i výrobních materiálů. Firma vznikla v roce 2006 jako e-shop, později ale otevřela dvě kamenné prodejny v Praze. Od otevření berlínské pobočky v roce 2019 pak Freshlabels působí rovněž i na německém trhu.