Napojte se na ERP systém.
Jestli se o e-shop stará jeden člověk a bez problémů zvládá celou agendu, pak napojení na ERP systém nepotřebujete. Jakmile se ale e-shop rozjede, stává se z něj větší byznys a vy řešíte, jak ustát narůstající práci a požadavky, pak se vyplatí neotálet. Napojení e-shopu na ERP systém představuje investici, která firmě ušetří čas a umožní růst.
Vše je založené na předání informace o objednávce z e-shopu do ERP systému, čímž se automaticky spouští všechny navazující procesy, které se týkají účetnictví, skladu, logistiky či výroby.
E-shop v podstatě plní roli výkladní skříně a nejvýkonnějšího obchodníka. Produkty ukáže, přesvědčí, když to vyjde, tak přijme objednávku – tu pak co nejrychleji předává k vyřízení. O všechno další už se postará ERP systém, který funguje jako mozek firmy.