Obchod s módou Freshlabels s r.o. začínal jako e-shop, postupně se ale rozrostl i o kamenné prodejny doma i v zahraničí. Vyvstala tak otázka, jak efektivně skloubit řízení poboček, e-shopu i skladového hospodářství. Řešením se stal ERP systém Vario.
07 | 2021Freshlabels s r.o. je obchod s módou a módními doplňky založený v roce 2006, který se zaměřuje na udržitelnou módu a nabídku neotřelých značek. Původně společnost fungovala jako e-shop, v rámci svého růstu ale později otevřela i dvě kamenné pobočky v Praze, doplněné v roce 2019 i německou prodejnou v Berlíně. Zaměstnanci Freshlabels původně využívali pouze účetní systém, ten ale s otevřením poboček přestal postačovat svou kapacitou i funkcemi.
Na základě toho se vedení Freshlabels rozhodlo zavést nový podnikový systém, který měl splňovat tři základní požadavky:
Společnost formou výběrového řízení oslovila několik dodavatelů a z nabízených řešení si nakonec vybrala ERP systém Vario, v jehož prospěch rozhodla především variabilita a otevřenost.
„Potřebovali jsme zkombinovat ERP systém a skladové hospodářství s e-shopem a kamennými prodejnami. Na Vario se v tomto můžeme spolehnout.“
Jan Matura, Freshlabels
Vario bylo ve Freshlabels implementováno v roce 2012 a od té doby se stalo nedílnou součástí rutinního provozu společnosti. Systém v současnosti využívá 23 vzdálených ploch, které kromě zaměstnanců centrálního skladu v Teplicích používají i kamenné prodejny v Praze a Berlíně. Vario rovněž denně používá i pražské IT oddělení spravující e-shop a účetní oddělení provádějící pomocí Varia běžnou účetní agendu.
Pro detailnější informace o tom, jak konkrétně Vario ve Freshlabels pomáhá s každodenním provozem, navštivte příslušnou případovou studii.